1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

جستجو در سایت


فهرست محصولات

بخش های سایت

 

رهگیری مرسوله پستی

مجوز ها

راهنمای استفاده از نرم افزار های مرتبط با خودرو

ما را محبوب کنید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
برنامه‌ریزی برای دنا با گیربکس اتوماتیک

درحالی‌که انتظار می‌رفت پرچم‌دار محصولات خانواده سمند از همان پیشرانه توربوی وعده داده شده و گیربکس اتوماتیک برخوردار باشد، متأسفانه، این خودرو در بُعد فنی، تکیه بر ساختار قدیمی و تکراری سمند و پژو 405 دارد و تنها از نظر طراحی ظاهری و مقداری از آپشن ها از سایر محصولات سمند و سورن، متفاوت است.

دنا
بااین‌حال، با ورود این خودرو به خیابان‌ها و افزایش تولید آن به روزانه 100 دستگاه، نوبت برنامه‌ریزی برای استفاده از گیربکس اتوماتیک در آن است.

دنا
به گفته هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو، دور جدید پیش‌فروش دنا با قیمت مصوب 42 میلیونی آغاز می‌شود. این در حالی است که قبلاً، ایران‌خودرو این قیمت را قبول نکرده و صادرات دنا را بر فروش داخلی آن ترجیح داده بود. اما اینک به گفته یکه زارع، تأمین تقاضای داخلی در اولویت این شرکت قرار دارد! به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، از 11 هزار خودروی دنای پیش‌فروش شده، 8 هزار دستگاهان تحویل شده و مابقی نیز به‌زودی تحویل متقاضیان خواهد شد. همچنین تولید دنا با گیربکس اتوماتیک نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

دنا
سؤالات در مورد دنا بسیارند. چرا این خودرو در همان ابتدا با موتور توربو و گیربکس اتوماتیک ارائه نشد؟ آیا هدف این بود که بعدها بتوان راه را برای افزایش قیمت آن باز گذاشت؟ پلتفرم پژو 405 به کجا و به چه قیمتی، خواهد رسید؟ و آیا مقاصد صادراتی که ایران‌خودرو برای دنا پیش‌بینی می‌کرد، حاضر نشده‌اند تا این خودرو را با این قیمت خریداری نمایند؟ یا اینکه ماجرای خودروسازان و شورای رقابت و تهدیدها، همه یک دعوای زرگری بوده‌اند…

 

http://www.pedal.ir/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/%D8%AF%D9%86%D8%A7-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9/