1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

جستجو در سایت


فهرست محصولات

بخش های سایت

 

رهگیری مرسوله پستی

مجوز ها

راهنمای استفاده از نرم افزار های مرتبط با خودرو

ما را محبوب کنید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
اولین استیشن هیبریدی تویوتا هم رونمایی شد!

این خودرو از طراحی پویایی برخوردار است که برای یک خودروی استیشن واقعا بی نظیر است همچنین تویوتا با معرفی اين خودرو يک پله صعود در گوناگونی محصولات هیبریدی خود کرده است. نسخه استیشن اوریس تنها به دليل کاهش ارتفاع، دارای عملکرد بهتری نسبت به نسخه ی هاچ بک خود می باشد. در مقایسه با گونه هاچ بک، فاصله بین دو محور آن تغيير نکرده است اما به سبب افزايش فضای بار، در حدود 290 میلی متر به طول خودرو اضافه شده است.

اگر به جلوي خودرو نگاه کنيم، متوجه مي‌شويم که طراحی جلوی خودرو نسبت به گونه ی هاچ بک اصلا تغییر نکرده، اما وقتی که به کنار خودرو نگاه می کنيم کاملا کشیدگی شیشه ها را احساس می کنیم که در آخر به ستون C ختم می شوند، همچنان سقف پانورامیک Skyview خودنمایی می کند. نکته دیگر، افزودن ریل های آلومینیمی در بالای سقف است که باعث جذابيت بيشتر خودرو شده است. اما در عقب شاهد طراحی با اصالت تری هستیم که می توانیم به سپر جدید، تغيير مکان چراغ‌ها و تعویض درب صندوق عقب اشاره کنیم، که اگر دقت کنید با تعویض درب صندوق، محل قرار گیری پلاک به طور کلی جابه جا شده است. برای این خودرو یک اسپویلر عقب هم در نظر گرفته شده که در صورت تمایل می توان آن را سفارش داد و به اسپرتی شدن اوریس استیشن می افزاید.

پیشرانه خودرو هم به طور  استاندارد یک موتور 1.8 لیتری بروز شده بنزینی و یک موتور الکتریکی می باشد. با این موتور شتاب صفر تا صد آن 10.9 ثانیه و حداکثر  سرعت هم 180 کیلومتر بر ساعت است(به نظر می رسد موتور های مورد استفاده در این خودرو با گونه ی هاچ بک یکسان است).

امکانات این ماشین هم در مقایسه با برادر کوچکش تغییری نکرده است.

از الان دو خودروی هیوندای I30 Tourer و اوپل-واکسهال Sports Tourer برای این خودرو نقشه مي‌کشند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا از پس رقبایش بر می آید؟

 

منبع