1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

جستجو در سایت


فهرست محصولات

بخش های سایت

 

رهگیری مرسوله پستی

مجوز ها

راهنمای استفاده از نرم افزار های مرتبط با خودرو

ما را محبوب کنید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
کیا اسپورت اسپیس اتومبیل رویاها

 

 

 

 

 

 

 

مدل کیا اسپورت اسپیس واگن به قدری جذاب و بی نظیر است که بهتر است فقط به سه ضعف آن اشاره کنیم. نخست، طراحی روزنه های درشت هواکش عقب خیلی مناسب به نظر نمی رسد. هچنین جای نصب پلاک باید از روی درب صندوق عقب برداشته شود تا شکوه و زیبایی نمای عقب را به هم نزند. و در آخر باید گفت که چراغهای DRL یا همان دیددرروز به نظر می رسد برگرفته از ایده ی Volvo باشد.
و واقعاً پس از بررسی دقیق کیا اسپورت اسپیس، اینها تنها ایراداتی هستند که می توان از این اتومبیل گرفت.
و حالا وقت آن رسیده است تا اشاره کنیم که این اسپورت اسپیس یکی دیگر از پیشنمایش های دلربای بازار اروپاست که احتمالا ما هیچ وقت شانس خرید آن را پیدا نخواهیم کرد، هرچند احتمال تولید انبوه آن خیلی زیاد نیست، یا حداقل تا آنجایی که اطلاعات در دسترس بیانگر این موضوع هستند. خب دوستان، خودرویی که در اینجا مشاهده می کنیم، احتمالاً نسل بعدی کیا اپتیما که چیزی میان یک خودروی سواری و استیشن واگن است و آمده است تا توجه اروپایی ها را در نمایشگاه ۲۰۱۵ ژنو جلب کند.


جزئیات بیشتر از مشخصات فنی این اتومبیل به زودی منتشر خواهد شد و با ملاقات ایشان در ژنو، در مورد این خودرو اطلاعات بیشتری دستگیرمان خواهد شد. از سوی متخصصان امید می‌رود که کیا اسپورت اسپیس مجهز به موتور هیبریدی باشد، مانند کانسپت اپتیما T-Hybrid در نمایشگاه ۲۰۱۴ پاریس. ناگفته نماند که موتور تقویت شده ۲ لیتری ۴ سیلندر به مراتب برای این خودروی اسپورت مناسب‌‌تر خواهد بود. تقریباً یک خودروی دیفرانسیل جلو است، اما همانطور که در تصاویر دیده می شود هر دو دیفرانسیل جلو و عقب در جاده های برفی بیشتر به کار می آیند.
پیش بینی می شود که بهار بعدی اُپتیما با این اسپورت اسپیس داغ باشد که مطمئنا از طراحی خسته کننده ی تویوتا کمری، چه برسد به ۴دَرهای هوندا، هیوندای، و شِوِرلِت. این کیا حتی می تواند با مزدا۶ هم به خاطر قیمتش مقابله ی چشمگیری داشته باشد. تمام امیدمان این است که بالاخره بتوانیم از نزدیک این خودرو را ببینیم و سوار آن شویم. هرچند، آخرین اِستِیشِنی که از کیا تولید و در امریکا اوایل ۲۰۰۰ به فروش رسید ریو سینکو بود که اصلا با استقبال مناسبی روبه رو نشد و این عادلانه نیست که اسپورت اسپیس را با آن مقایسه کنیم.

منبع